سلاخی وحشیانه در جشن بلوغ/ تصویر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سلاخی وحشیانه در جشن بلوغ/ تصویر
نوشته شده در یک شنبه 26 تير 1390
بازدید : 432
نویسنده : امير محمدي

 

سلاخی وحشیانه در جشن بلوغ/ تصویر

فرستادن این نوشتار با نامه   زمان انتشار: دوشنبه / ۲۰ تیر / ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۹:۰۷ (کد مطلب: 109966)


 
سلاخی وحشیانه در جشن بلوغ/ تصویر

«وَ لَأُضِلَّنَّهُمْ وَ لَأُمَنِّیَنَّهُمْ وَ لَآمُرَنَّهُمْ فَلَیُبَتِّکُنَّ آذانَ الْأَنْعامِ وَ لَآمُرَنَّهُمْ فَلَیُغَیِّرُنَّ خَلْقَ اللَّهِ وَ مَنْ یَتَّخِذِ الشَّیْطانَ وَلِیًّا مِنْ دُونِ اللَّهِ فَقَدْ خَسِرَ خُسْراناً مُبیناً»

یکی از تاکیدات فراوان شیطان در این است که «من قطعا و به راستی، انسان ها  گمراه می کنم و حتما حتما آنان را آرزو زده می کنم، و قطعا قطعا او را فرمان می دهم؛ پس حتما آنان (از سر خرافات) گوش حیوانات را می برند و قطعا آنان را دستور می دهم؛ پس آنان قطعا خلقت خدا را تغییر خواهند داد و آن کس که شیطان را به جای خدا به سرپرستی برگزیند، براستی که زیانی آشکار خواهد کرد؛ نساء، ۱۱۹:

پا به دریا می گذاری ماهیان رم می کنند!      از چه می ترسید ماهی ها! من انسان نیستم!

این فاجعه شیطانی، هر سال در جزیره فارو در دانمارک به خاطر جشن بلوغ نوجوانان و ورود آنان به بزرگسالی رخ می دهد. این جشن خرافی و شیطانی، نهنگ ها و دلفین های باهوش و زیبای “کالدرون” را به بیرحمانه ترین سلاخی می برد!
این دلفین ها برای بازی و دوستی به نزد انسانها می آیند و انسان های متمدن غربی و مفتخر به فرهنگ جامعه مدنی، با ضربات چنگ و چاقو بدن آنها را زنده زنده سلاخی می کنند تا دلفین های مهربان، در خون خود غوطه خورده، جان بدهند و دریا را سرخ رنگ کنند؛ باشد که شیطان راضی شود!



:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: سلاخی وحشیانه در جشن بلوغ/ تصویر ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: